Boende

Här kan du bo när du reser till oss

Almåsa Havshotell

Välkommen till Almåsa Havshotell här kan ni kombinera golfspel med våra olika weekendpaket. Här vid havskanten vid Hårsfjärdens strand byter du vardagens brus mot havets bris. Hotellet erbjuder allt från små till större konferenser och fester och unika teambuilding-aktiviteter. Givetvis kan du även njuta av sköna weekends och trevliga gästspel med vågskvalp och fri havsutsikt - givetvis med ett och annat dopp efter en skön stund i den vedeldade havsbastun. Den som gillar att utmana sig själv är Svartkrogen ett givet val - njut av mat och underhållning i totalt mörker under varsam ledning av synskadad personal som står för både servering och musikunderhållning.

På Almåsa Havshotell finns:

Svartkrogen, Alms Matsalar med fri havsutsikt, Havsterrass med plats för 100 personer, Strandhus med bl.a. strandterrass, jacuzzi och bastuflotte, 65 rum, de flesta med havsutsikt, boule, femkamp, simbassäng och gym, Fyra stycken toppstugor. Strand och bryggor och inte minst magiska solnedgångar.

Priser vid bokning i samband med besök på Haninge Golfklubb:

Enkelrum 1095 kr inkl. frukost (ordinarie pris 1395 kr) för 1 person

Dubbelrum 1395 kr inkl. frukost (ordinarie pris 1895 kr) för 2 personer

Familjerum (vi har 9 st)  plats för 4 personer, 2 sängar och en bäddsoffa för 2 personer.
2495 kr inkl. frukost (ordinarie pris 2795 kr) Gäller då för 4 personer.

Vi har även 4 st toppstugor som har 2 sängar och en bäddsoffa för 2 personer. En av dem kallar vi för jacuzzistuga då den har en jacuzzi på sin terrass. Där har vi ett pris på 3.500 kr/stuga och Jacuzzistugan 5000 kr. Det inbegriper också frukost. I stugorna finns ett litet trinettkök så man kan laga mat där.

Häringe Slott

Kombinera golfrundan med en slottsvistelse! Häringe Slott - Hotell, konferens och restaurang 18 km från Haninge GK.

Ange kod: HANINGEGK24 för 10% rabatt när ni bokar på haringeslott.se

(Gäller Häringevistelse, sommar på slottet och rum & frukost).

Quality Hotel Winn

Vi samarbetar med Quality Hotel Winn som ligger ca 10 minuter med bil från Haninge Golfklubb. Som greenfeegäst till Haninge Golfklubb har du möjlighet att boka ett rum till 10% rabatt. Ange HaningeGK som rabattkod vid bokning för att ta del av erbjudandet

Husbil/Husvagn/Båt

Vi har 10 st ställplatser för husbil/husvagn, samtliga med laddstolpe. Ställplats kostar 100 kr/dygn och betalas och bokas via receptionen. Vi har även 2 st båtplatser som går bra att boka. På båtplatserna finns inte tillgång till vatten eller el och de ligger ca 400 m från klubbhuset. Båtplatserna bokas via receptionen och kostar 100 kr/dygn.