Idag byter vi betalsystem på rangen

Range Servant håller i skrivande stund på att byta vårt betalsystem på rangen. Arbetet beräknas pågå fram till kl 13:00. Vi hjälper till med bollar under tiden. Det blev väldigt hastigt då vi inte fått information om att bytet skulle ske idag, vi ber om ursäkt för det!

Det nya systemet heter GolfMore och ska förhoppningsvis fungera smidigt framöver. Om man vill så kan man nu ladda ner GolfMores app på sin smartphone och sedan köpa bollar direkt i appen. Det går även bra att betala via swish och framöver även kort. Kortbetalningen har tyvärr inte kommit igång än, men dom säger att det ska fungera inom några dagar. Vi informerar när det kommit igång.

Om du har pengar kvar på ditt solokort så hjälper vi till att flytta över dom i receptionen. Solokortet kommer inte längre att kunna användas.

/Haninge Golfklubb

Föregående

Information från klubben

Nästa